niedziela, 15 kwietnia 2007

Stringi...

Nieraz zdaża mi się, że potrzebuję takich elementarnych informacji - tak też było tym razem. Przy projekcie nad którym pracuję używam bazy SQL i potrzebowałem stringów do połączeń z serwerem.

Wczoraj znalazłem stronkę, która takowe stringi zawierała - jednak przed chwilą poszukałem jeszcze lepszy adres (jest tego więcej): www.connectionstrings.com. Można tutaj znaleźć wiele różnych łańcuchów stosowanych w bazach różnych producentów.

Lato idzie - i jak tu się skupić na programowaniu?

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hehe :)

Ciekawe o czym myślisz jak używasz strip_tags :D

Raph pisze...

:D W sumie nigdy mi sie nie zdażyło użyc tej funkcji, więc nie wiem o czym bym myślał.

Anonimowy pisze...

to uzyj i podziel sie wrazeniami.. lmao

Raph pisze...

Na Tobie? :D

Raph pisze...

Przed chwilą przez przypadek usunąłem komentarz z pytaniem o twórcę oprogramowania do intymna.pl. Niestety - nie wiem kto to tworzył, ale zazdroszczę fotografowi. ;)

Unknown pisze...

dziękuję za odpowiedź RAPH!
Pozdrawiam!