niedziela, 18 marca 2007

Znajomi, przyjaciele... - Wstęp

Mimo, że z natury do towarzyskich nie należę - istnieją w moim życiu ludzie, którzy na nie wpływają. Zwłaszcza dużo ich pojawiło się, gdy rozpocząłem pracę w miejscu gdzie aktualnie pracuję.

Postanowiłem zamieścić cykl postów opisujących ich. Zaznaczam, że są to tylko i wyłącznie moje opinie lub wrażenia jakie zrobili na mnie opisywani ludzie. Wad opisywał nie będę, bo każdy je ma - poza tym nie wszystkich znam aż tak dobrze. :)

Fotki zostały umieszczone za zgodą na nich obecnych bądź były publicznie dostępne. Jako, że dziewczyny, które znam są wyjątkowo urodziwe - od razu zastrzegam, iż żadnych danych kontatkowych udostępniał nie będę (po co sobie konkurencję robić? ;)

Kolejność opisywanych postaci przypadkowa. :)

Gdyby cykl nagle się urwał - możliwe, że ktoś z opisywanych mnie zabił, że śmiałem opis zamieścić. ;)

Brak komentarzy: